Subject: FW: Harjumaa Lääne-Harju vald Keelva küla Jaagu kinnistu liitumine madalpingel, LR9703
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 10:36:07 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/23494-6

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Kubbi Janar <[email-masked]>
Sent: Monday, February 26, 2024 10:32 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: Harjumaa Lääne-Harju vald Keelva küla Jaagu kinnistu
liitumine madalpingel, LR9703

Tere

Edastan taotluse.

Lugupidamisega

Janar Kubbi

Projekteerija

Enersense AS

From: Kubbi Janar
Sent: Monday, February 26, 2024 9:47 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harjumaa Lääne-Harju vald Keelva küla Jaagu kinnistu
liitumine madalpingel, LR9703

Tere

Edastan korrigeeritud joonise. Transpordiameti maalt kogu kaablitrass
eemaldatud.

Maaomanike kooskõlastused saadud.

Lugupidamisega

Janar Kubbi

Projekteerija

Enersense AS

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 2, 2024 11:18 AM
To: Kubbi Janar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harjumaa Lääne-Harju vald Keelva küla Jaagu kinnistu
liitumine madalpingel, LR9703

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada projekti.

1.	Teega rööpse tehnovõrgu osas palume kaaluda lahendust
projekteerida maakaabel väljapoole riigitee maaüksust Jaagu kinnistule
(sinine joon).

Hetkel paikneb puurimiskaevik liiga lähedal tee muldele.

Palume lisada ning arvestada truubiga maakaabli projekteerimisel.
Asendiplaanilt puudub riigiteega ristuva truubi andmed (paiknemine,
sügavus jne).

Lisaks palume asendiplaanil kajastada liitumiskilbi kaugus riigitee
sõidutee äärest.

Samuti palume kajastada avatud kaevikute (sh puurimiskaevikud) kaugused
tee nõlva alumisest joonest.

2.	Projekti asendiplaanil peavad olema ära näidatud riigitee
kaitsevööndi piirid.
3.	Avatud kaevikud (sh puurimiskaevikud) ei tohi olla tee nõlva
alumisele joonele lähemal kui 1,0 m või nõlva puudumisel teekatte servale
lähemal kui 3,0 m, eriti kitsastes oludes lähemal kui 2,0 m. Avatud
kaeviku serva vähim kaugus kraavi välisnõlvast on 1,0m. Eeltoodud nõude
täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu rajamissügavust ja mulde
varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk 1:1).

Palume kajastada avatud kaevikute (sh puurimiskaevikud) kaugused tee nõlva
alumisest joonest.

Palume projekti täiendada ning edastada projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Kubbi Janar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 9, 2024 2:02 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Harjumaa Lääne-Harju vald Keelva küla Jaagu kinnistu
liitumine madalpingel, LR9703

Lugupidamisega

Janar Kubbi

Projekteerija

Enersense AS

From: Kubbi Janar
Sent: Tuesday, January 9, 2024 1:34 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Lääne-Harju vald Keelva küla Jaagu kinnistu
liitumine madalpingel, LR9703

Tere

Edastan korrigeeritud dokumendid.

Lisandus puurimist, seega 158m kokku. Nihutasin AJ poolt kaablit
teemuldest eemale. Truubi kohta ei oska kommenteerida, geodeet oleks
pidanud selle peale panema. Võimalik, et ei ole antud kohas looduses.
Uurin kui probleemiks on.

Lugupidamisega

Janar Kubbi

Projekteerija

Enersense AS

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, December 28, 2023 3:08 PM
To: Kubbi Janar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Harjumaa Lääne-Harju vald Keelva küla Jaagu kinnistu liitumine
madalpingel, LR9703

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada projekti.

1.	Teega rööpse tehnovõrgu osas palume leida parem lahendus, hetkel
paikneb lahtisel meetodil paigaldatav maakaabel liiga lähedal tee muldele.
Palume projekteerida maakaabel väljapoole riigitee maaüksust Jaagu
kinnistule (sinine joon).

Samuti puudub asendiplaanilt riigiteega ristuva truubi andmed. Palume
lisada ning arvestada truubiga maakaabli projekteerimisel.

2.	Projekti asendiplaanil peavad olema ära näidatud riigitee
kaitsevööndi piirid.
3.	Avatud kaevikud (sh puurimiskaevikud) ei tohi olla tee nõlva
alumisele joonele lähemal kui 1,0 m või nõlva puudumisel teekatte servale
lähemal kui 3,0 m, eriti kitsastes oludes lähemal kui 2,0 m. Avatud
kaeviku serva vähim kaugus kraavi välisnõlvast on 1,0m. Eeltoodud nõude
täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu rajamissügavust ja mulde
varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk 1:1).

Palume kajastada avatud kaevikute (sh puurimiskaevikud) kaugused tee nõlva
alumisest joonest.

4.	Tingmärkidesse palume lisada vastavate leppemärkide andmed.

Palume projekti täiendada ning edastada projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.